lørdag 30. januar 2010

Turen til Kristiansand.

Gjett om jeg var flinkt til å ta toget'a. Fikk til og med skryt av konduktøren som sa det var første hunden han hadde hatt på toget som var så stille og rolig.
 Like før vi ankom Vennesla våkenet jeg. Å da kjente jeg at jeg hadde holdt meg i 4 timer. Hadde så lyst å gå på do da. Så mutter'n satset på å kaste seg ut av toget på Vennesla for at jeg skulle få tisse. Heldigvis kom konduktøren bak oss så han holdt igjen toget helt til jeg hadde fått tisset. Utrolig hyggelig gjort av han.
 Var en lang tur. Dro fra jobben til mamma kl 14 og var helt framme hos Kristin kl 20.10. Da var jeg så sliten at jeg sov resten av kvelden.
 Jeg fikk jo ett kjempe fint teppe av "Tante Kristin" som jeg la meg på med en gang. Den skal jeg ha med til Oslo når vi drar.
 På fredagen var jeg og mutter'n ute å leka litt før Ingrid (datteren i huset) passet på meg mens mutter'n og Kristin dro til byen for å shoppe litt og kose oss  på kaffe. Det gikk så greit atte, jeg peip litt med det samme mutter'n dro men stor koset meg med Ingrid. Vi har gått turer i område, leka utenfor og trent litt inne.
 Idag (lørdag) snør det ganske så tett, gleder meg til vi skal ut å leke mer etterpå. Kanskje gå oss en tur. Har trent litt nå på morgenen. Men er fryktelig ukonsentrert idag gitt..

 
Her er første kvelden i Kristiansand, har fått ett fint teppe av "Tante Kristin"


Var godt å ligge på det:)


Her ligger jeg på fanget til Mutter'n, det var deilige etter en lang dag:)


Er jeg ikke herlig?


Jeg følger med altså :o)


Har du godbit sa du?

3 kommentarer:

Unknown sa...

Camaro ser ut til å vær litt motsatt av Turte. Han trur eg aldri ha slappa av i 4 tima på toge førr å sei d sånn,hehe =p Han e turbo heile tia og slapp bære av når han ikke klar å hold seg våken,hehe :p Men e no litt sjarmeranes det og =) vi villa jo ha litt turbo så d fekk vi jo,hehe =)

Cita sa...

Hjemmestrikket pledd, du er heldig du :) Kanskje jeg må få mamma til å strikke ett sånt til meg også :)

Sees vel til uka vi :)

Hege sa...

Renèe: Hadde en turbo tidligere som jeg nok aldri hadde hatt med på toget engang. Veldig glad for at hun er så rolig. Men hun kan være en liten turbo jente når hun vil:)

Cita: Ja Turte la seg på teppe med en gang. Veldig fornøyd med den. Nå ligger den i sofaen, så håper etterhvert hun skjønner at det hjørnet er hennes:)